PILATES

Pilates je program koji aktivira muskulaturu cijelog tijela vježbama jačanja i istezanja s naglaskom na tzv. zaštitni korzet ili core (leđna i trbušna muskultura), a razvija i fleksibilnost svih koštano-zglobnih struktura. Utječe na pravilno držanje i pogodan je za osobe s bolovima u leđima i ostalim manjim koštano-zglobnim problemima.

Ovo je program u kojem nema koreografija, niti je važno sinhronizirano djelovanje cijele grupe. Vježbe se izvode mirno, uz potpunu kontrolu pokreta i ritam disanja. Broj ponavljanja je relativno mali, a tempo izvođenja svake vježbe svatko može individualno prilagoditi sebi i svojim mogućnostima što ovaj program čini izuzetno prihvatljivim svim zainteresiranim vježbačima.
Većina vježbi ima više težinskih varijanti čime se omogućava istovremeno vježbanje i početnicima i naprednijim vježbačima. Glazba je smirujuća i služi kao glazbena kulisa. Vježbe se prvenstveno izvode na prostirci u uspravnom i ležećem položaju uz mogućnost korištenja rekvizita: male lopte, palice, elastične trake i bučice.

više o programu pilatesa >>> 



ONLINE PROGRAMI ŽELIM PROBATI RASPORED CJENIK


PARAMETRI ZA ODABIR PROGRAMA I UTJECAJ NA TJELESNE SPOSOBNOSTI
BTLS Fokus Noge & Guza Fokus Trbuh & Leđa Total Fit Pilates Step Step & Slim TBC TBT
Intenzitet treninga
Složenost koreografije
Energetska potrošnja
Aerobna izdržljivost
Anaerobna izdržljivost
Mišićna izdržljivost
Repetitivna snaga
Statička snaga
Fleksibilnost
Koordinacija
Agilnost
Ravnoteža
Koštano-zglobni problemi leđa i nogu DA OPREZ DA NE DA OPREZ NE OPREZ DA
Početnici (P) - Svi (S) - Napredni (N) P/S P/S P/S S S N N S P/S
Dvorana (D) - Online (O) D/O O O D D/O D D D O
Trajanje sata 60 min 35 min 35 min 60 min 60 min 60 min 60 min 60 min 60 min
LEGENDA - nema utjecaja, ništa - lakše, manje - umjereno, srednje - više, teže, naporno



KONTAKT


mail
facebook kontakt-lokacija